En liten lägesrapport

Det har varit rätt lugnt här på bloggen i några dagar. Jag har varken varit inne här eller på andra bloggar, jag har istället läst böcker. Ibland är det skönt med en liten paus, och det har varit lite segt med läsandet ett tag, men nu börjar det där underbara suget komma igen. Det där när man vill läsa hela tiden. Jag har läst ut De vilda detektiverna av Roberto Bolaño, recension kommer snart, och nu har jag börjat i Kathryn Stocketts The Help och det känns som en bok helt i min smak! Svårt att förstå att det är hennes första roman, den är ju så bra. Nu ska jag titta in på google reader och se vad jag har missat de senaste dagarna.

En reaktion på ”En liten lägesrapport

Kommentera

