Den lokala bokhandelns personliga skyltfönster

Ja, då är helgen på kusten nästan slut. Sista dagen idag, och det regnar. Jag sitter inne med en kopp kaffe och myser och väntar på att resten av huset ska vakna. Jag älskar den här tiden på dagen..

En liten bild från gårdagen:

Och två bilder från den lokala bokhandelns skyltfönster:

Jag tycker det är så mysigt när de skyltar med böcker som är knutna till den platsen man är på. Det blir mer karaktär och känsla och mer personligt, än alla de där bokhandlarna som ser likadana ut vilken stad du än är i. (Inte för att det är något större fel på dom, men sådana här bokhandlar behövs också!)

2 thoughts on “Den lokala bokhandelns personliga skyltfönster

    1. Samma här. Internetbokhandlarna är mitt främsta inköpsställe, men jag kan inte låta bli att gå in i en boklåda när jag ser en🙂

Kommentera

