Kaoset innan organisationen

Jag köpte book collectorz för ett par veckor sedan, så jag håller på att lägga in alla mina böcker där. Jag har tidigare bara haft en lång lista över mina böcker, så nu blir det lite mer organiserat. Jag blir väldigt lässugen på många böcker jag lägger in, men det har inte blivit så mycket lästid. Jag hinner ju inte! Jag är ganska noga när jag lägger in mina böcker, så det tar sin lilla stund.

Hela lägenheten är full med bokhögar och det är stökigt i bokhyllorna, måste ju hålla reda på vilka böcker jag lagt in och vilka som är kvar. Jag har kommit halvvägs snart. Ska bli roligt när det är färdigt, men samtidigt tycker jag det är så himla roligt att hålla på och pyssla med mina böcker, så jag vill inte riktigt bli färdig.

Katalogiserar ni era boksamlingar på något sätt?

Kommentera

