Bokpaket!

Idag har jag hämtat ut mitt första bokpaket på väääldigt länge. Hade nästan glömt känslan, ni vet, man har varit och hämtat det, kommer hem, öppnar och med ett stort leende på läpparna känner och klämmer man på sina nya fina böcker. Och det här bokpaketet var speciellt roligt att få hem!

20131022-152518.jpg

20131022-152532.jpg

20131022-152545.jpg

Hur häftigt är det inte att Ord och inga visor-Jessica gett ut en bok!? Det ska bli så himla kul att läsa!!

Är också väldigt nyfiken på Kings nya. Har hört lovande saker🙂

2 thoughts on “Bokpaket!

  1. Har du läst någon Westö? Jag har haft ögonen på honom länge nu men aldrig kommit till skott. Trillerliv står högt på min önskelista också!

    1. Nej, jag har inte läst Westö än, men har också haft honom i bakhuvudet länge, och av någon anledning har jag dragits till den här boken, så då blev det den🙂

      Thrillerliv är ju ett måste! Jag menar, det är ju Jessica!? Köp, köp, köp! (Nej, jag får inte betalt för att säga det ;))

Kommentera

