Läsrekord!

Trots att jag varit frånvarande från bloggen ett tag så har jag under tiden slagit ett personligt läsrekord. Jag menar, det är väl inte så pjåkigt!? Sedan att rekordet är att det har tagit rekordlång tid att läsa en bok tycker jag inte vi ska prata så mycket om. Man ska ju faktiskt fokusera på det positiva i livet. Så jag tänker som så att jag fått leva i George R. R. Martins värld i sex månader. Inte illa va!? Och jag har älskat varje sekund. Så ge mig en månad till eller så, så kommer det nog en recension snart🙂

2 thoughts on “Läsrekord!

    1. En del tror att man bara för att man gillar att läsa alltid gör det, men man (i alla fall jag) hamnar i svackor i det också, som med så mycket annat🙂

Kommentera

