Hallå?

Hoho, är det någon där?

De uppmärksamma läsarna (hrmm, okej, ALLA) har märkt att bloggen legat i vila. Men bara för det får ni inte tro att jag inte har saknat den! Jag har också varit dålig på att läsa andra bokbloggar, men har det sista kommit igång med det i alla fall, och då blev jag såklart sugen på att väcka liv i min egna lilla blogg igen.

Men jag har ju varit frånvarande i bloggosfären ett tag, så nu undrar jag vilka nya roliga, intressanta, inspirerande bokbloggar som finns där ute. Låt tipsen rulla in🙂

5 thoughts on “Hallå?

  1. Hallå hallå! Här är vi! dina engagerade bloggläsare😉 Det var likadant för mig, jag började smygläsa och småkommentera i bokbloggar igen (denna underbara bloggosfär!) och så kom tankarna om en skulle så smått börja skriva i sin egen blogg igen kanske..

    1. Så skönt att man aldrig är ensam i den här gruppen, det finns alltid någon som går igenom samma läsval eller läskval eller bloggkramp som man själv🙂 Men nu är våran vila över tycker jag, nu gottar vi ner oss i bokbloggarvärlden igen. Lagom nu vid hösten också!

Kommentera

