Era ettor tack!

Så året börjar närma sig sitt slut och på bokbloggar runt om i landet skrivs det listor över alla bra, intressanta, givande, stimulerande, inspirerande böcker som lästs under året. Själv har jag fortfarande en torka, jag vet inte vad som har hänt med mig. Men, lusten har börjat komma tillbaka så då tänkte jag dra fram det tunga artilleriet. Ge mig era bästa (!!!) läsupplevelser ni haft i år, så ska jag se om jag kan få till en fantastisk bokbeställning och några fantastiska lästimmar följt av några hypade blogginlägg🙂

4 thoughts on “Era ettor tack!

  1. Jag har för det mästa läst fackliteratur i år, vill läsa flera romaner i 2013! Men jag kommer i håg att jag gillade ”All my friends are superheroes” och ”upptäckten av currywursten” !

    1. Jag äger både Andarnas hus och En dag, men ännu inte öppnat pärmarna. Det mörka tornet har jag av någon anledning fått för mig att jag inte skulle gilla. Vet inte varför. An du övertala mig? Snälla?😉

Kommentera

