Siri recenserar Mörk Jord

Siri och jag har en egen liten bokklubb här hemma. Just nu håller vi på och läser Belinda Bauers Mörk jord. Visst är det skönt när man kan sjunka in i en bra bok tillsammans med sin bästa vän! Jag tänkte med tanke på detta att det var dags för bloggens första gästbloggare, så här kommer Siris recension av Mörk jord.

(Varning! Känsliga läsare varnas för starka, stötande bilder i inlägget!)

20121011-103910.jpg

När jag först såg boken tyckte jag den hade en bra tjocklek och fint omslag. Jag blev genast intresserad av mer! Så fort jag satte tänderna i den förstod jag att det här var en bok av bra kvalitet. Jag slukade mig igenom boken och hade svårt att lägga den ifrån mig. Men tråkiga matte kom och tvingade mig att lägga den ifrån mig när jag var som mest uppslukad. Tråkig! Men jag gav igen med samma mynt när hon läste den! Hihihi!!

20121011-103740.jpg

Boken får tre tassar av fyra möjliga.

(Mattes recension kommer senare.)

7 reaktioner på ”Siri recenserar Mörk Jord

    1. Nej, det gör verkligen ingenting! Vilket är lite skrämmande. För tre månader sedan hade jag INTE gillat att NÅGON av mina böcker såg ut så. Nu mest ler jag när jag ser det. Vad har hon gjort med mig!? Det är tur att hon inte vet vilken makt hon har över mig! 😉

Kommentera

