Idag läser jag…

20120921-121451.jpg

… Mörk jord av Belinda Bauer.

Ja, jag vet att jag ligger efter alla andra! Och jag vet att jag har fått hem två böcker till av henne, men det är ju det som är det fina. Nu kan jag läsa tre av hennes böcker i tät följd. Vem mer i boblmaf kan säga det? 😉

Jag kan rapportera att jag förstår varför alla älskar den här boken och författaren. Den är verkligen gripande och helt fantastiskt bra!! Jag ser en hyllning av Mörk jord i den här bloggens framtid.

Vad läser ni i helgen?

8 thoughts on “Idag läser jag…

  1. Jag är nog superefter, har inte läst något av författaren och har heller ingen bok hemma som väntar på mig skriven av henne. Men det får nog bli så så småningom!

  2. Jag läser Odd Thomas. Är väldigt sugen på den boken men fick en hel del negativa kommentarer om den på ett forum så då kände jag lite att jag inte var så sugen längre. Men den står fortfarande på min lista så en dag kanske.🙂

    1. Jag har inte läst den eller hört mycket om hur den ska vara som jag kommer ihåg, men har läst annat av Koontz som jag gillar. För det är väl hans bok?🙂

  3. Jag har läst Mörk jord men inte uppföljarna även om jag har dem hemma. Många var så missnöjda med tvåan att jag tvekade, men sen lär det visst bli bättre igen!

    1. Jaha, det har jag missat att tvåan var sämre. Det är inte ett fall av för höga förväntningar tros? Men vad bra att jag har trean till hands så jag har den att se fram emot under tvåans läsning😉

Kommentera

