Anledningen till min frånvaro

20120803-071800.jpg

Min lilla familj har utökats ❤

22 reaktioner på ”Anledningen till min frånvaro

    1. Jag hade också en grå katt en gång i tiden. Och en svart-vit, men de var inte små. De hade norsk skogskatt i sig, så än så länge är Siri mindre än vad de var 🙂

      1. I och för sig är min katt heller inte liten – hon har både lite ragdoll och norsk skogskatt i sig, men jag glömmer av att hon är lite större kisse om jag inte är och hälsar på hos mamma och pappa som har en liten fullvuxen plutt vid en snabb jämförelse! ;D

        Siri är så fin, så fin! (;

  1. Naaaaw, jag smälter! Vilket litet hjärtegryn! ❤ Cavalierer som är så trevliga hundar också.

    1. Ja, det känns som att vi är en perfekt matchning hon och jag 🙂 Och när hon blir lite äldre så man inte behöver springa ut och rasta henne i tid och otid kommer jag fortfarande ha tid för min läsning. Kunde liksom inte bli bättre!! 🙂

  2. Så fin är hon! 🙂 Och ett fint namn också, har faktiskt funderat på att döpa en eventuell framtida Bokbabbelbebis till Siri, fast Mr Bokbabbel är inte lika övertygad 😛

Kommentera

