BokEM

Jag var inne på bokcirkus! och läste det här inlägget om hur de väljer bok med hjälp av hur em är uppbyggt. I kommentarerna där fanns det en annan tanke om hur man skulle kunna göra. Detta förslag tyckte jag var strålande, så jag tar efter den! Jag har tyvärr ingenstans att länka till personen som ligger bakom tanken, men tack!

Så här går det till. Jag kommer välja en bok med en författare från varje land som medverkar i em. Sedan är det bara att vänta och se vem som vinner em, och den boken ska läsas. Jag väljer att kalla den här läsutmaningen för BokEM. Jag har fått med mig mina två systrar och min mamma på den här lilla utmaningen, vilket ska bli kul! Inlägg kommer snart med min lista på böcker och författare som valts…

One thought on “BokEM

Kommentera

