Gårdagens skörd från brevlådan

Igår fick jag hem de här tre godbitarna:

20120612-110857.jpg

The King’s speech – Känns som en film jag måste se! Tror jag kommer gilla. Och för nio kronor kan man väl inte göra annat än slå till!?

Patient av Ben Watt – Tror jag kommer gilla den här boken! Har hört och läst gott om den. Hoppas den inte är för sorglig bara…

The Marriage Plot av Jeffrey Eugenides – Lite senare än alla andra har jag så köpt denna mycket omtalade bok. Några älskar och några är besvikna, men jag måste faktiskt själv ta reda på vilken skara jag tillhör!

Om allt går som det ska kommer det fler böcker hem till mig inom kort. Har ju inte köpt så mycket böcker den sista tiden, så jag har lite att ta igen🙂

Kommentera

