11 snabba

Jag vet att de 11 frågorna har cirkulerat ganska länge nu, men jag tänkte att jag kör på 11 snabba. Nästan som en korsning mellan 11 frågor och en just nu-enkät. Här kommer dom:

1. Vilken bok läser du just nu?
2. Nämn en bra bok du läst nyligen.
3. Nämn en klassiker du älskar.
4. Nämn en klassiker du verkligen inte gillar.
5. Säg en bok du blev mycket besviken på.
6. Säg en bok du är riktigt nyfiken på.
7. Nämn tre av dina favoritförfattare.
8. Nämn en genre du aldrig läser något av.
9. Nämn en av dina favorittitlar.
10. Nämn en klassiker du tror du skulle älska.
11. Ge mig ett boktips.

Jag är mycket nyfiken på era svar. Vem som helst får gärna svara i kommentarerna eller svara på sin blogg (glöm bara inte att ge mig länken här så jag hittar dit). Men som sig bör så nämner jag även 11 bloggar.

Böcker, böcker, böcker
Massor av ord
Lyrans noblesser
Dark places
Bokstävlarna
och dagarna går…
Bokbabbel
Bokcirkus!
Fiktiviteter
Ord och inga visor
ordblogg.xpedition.nu

Det ska bli spännande att läsa era svar!

Det här inlägget postades i bloggrelaterat, frågor. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till 11 snabba

  1. ochdagarnagar skriver:

    Tackar för utmaning, svar kommer imorgon :-)

  2. LIolej skriver:

    Hej!

    Tack för frågorna imorgon kommer det svar!

    //Liolej

  3. Pingback: 11 snabba från Frida « Dark Places

  4. Pingback: Utmaningarnas utmaning 3 – Fiktiviteter

  5. Pingback: 33 frågor « Bokstävlarna – en bokblogg

  6. Pingback: 33. | Bokbabbel

  7. Jenny skriver:

    Kul! Har nu svarat.

Kommentera

