En liten lägesrapport

Jag vet att det verkar som att jag är väldigt inaktiv här på bloggen, och det stämmer. Det har berott på två olika saker. Den första  är att jag bara kunnat blogga från ipaden de senaste två månaderna, så det har varit omständigt att skriva lite längre inlägg. Nu är dock det problemet fixat, så bered er på många och långa inlägg😉

Den andra anledningen är att jag kommit in i ett läsflyt. Och eftersom jag läser Kings 11/22/63 så tar den en stund att läsa ut. Men oj vad jag gillar! Den är underbar att öppna och så bara försvinner man in i 60-talet. Ett mer utförligt inlägg om läsningen hittills kommer snart.

Kommer ni ihåg för något år sedan eller så när vi körde första meningar i böckerna? Jag är lite sugen på det igen. Vad säger ni? Är ni med mig?

5 thoughts on “En liten lägesrapport

  1. Hej! Man väljer ut tio böcker man gillar och så skriver man en liten lista med böckernas första mening. Sedan är det upp till andra att gissa vilka böcker det handlar om. Vill ni göra? Det är himla roligt🙂

Kommentera

