Boken Skuggsida blir dagens solsida

Jag har inte beställt några rec.ex. denna våren. Min läslust har inte varit på topp (även om den nu är tillbaka, tack gode gud!) och jag har rec.ex. från vinterns skörd som jag ännu inte läst. Men, så såg jag i andra bokbloggar hur det hurrades över en bok som äntligen kommit. Min karaktär är inte starkare än att jag på en gång skickade iväg ett mail och lät modernista få veta att jag också vill läsa. Men så idag när jag gick ner till brevfacket hittade jag detta:

20120330-122647.jpg

De hade redan skickat den till mig utan att jag bett om den. Det verkar som att de känner mig bättre än vad jag känner mig själv. De visste att jag inte skulle kunna motstå. Stort tack till modernista, ni gjorde min dag!

Kommentera

