Ett litet meddelande till förlagen

Jag har under vintern fått en del recensionsexemplar av några olika förlag som jag tyvärr inte läst eller skrivit om än. Det är anledningen till att jag inte beställt några fler av er i nuläget. Jag vill att ni ska veta att jag kommer läsa böckerna och skriva om dom även om det har tagit lite tid. Många av dom verkar riktigt bra (om inte alla egentligen) och de ligger högt upp i min att läsa-hög. Jag ville mest säga att jag inte glömt bort dom eller struntat i dom. Tack för mig🙂

2 thoughts on “Ett litet meddelande till förlagen

  1. Borde egentligen skriva samma sak på min blogg!🙂 Haft alldeles för mycket plugg och jobb, önskar jag hade mer tid att läsa. Jag kommer att skriva om alla böcker jag fått som rec.ex. MEN det kommer att ta lite längre tid än jag räknat med.😦

    1. Jag tror att alla får det så här ibland. Men det kändes lite dumt så jag kände att jag ville skriva något litet om det🙂

Kommentera

