Skörden av stockholmsresan

Jag tog ett fint kort utanför antikvariatet som jag hade tänkt ha här, men jag kommer inte åt den bilden just nu, så vi får klara oss utan.

Efter många fina tips av er gick jag till slut till Alfa antikvariat. Hjälp vad mycket böcker dom hade! Jag kunde gått där i timmar och gjort av med hur mycket pengar som helst, men nu fungerar inte livet så. Det fanns annat jag skulle hinna med, jag skulle orka bära med mig böckerna resten av dagen plus att det är rätt skönt att ha råd att äta den här månaden också… Men här är i alla fall böckerna jag kom hem med:

20120224-194209.jpg

20120224-194226.jpg

Har du läst någon av böckerna? Vad tyckte du i så fall?

4 thoughts on “Skörden av stockholmsresan

  1. OJ vad duktig du var som lyckades ”hålla” dig såpass, om jag går in på alfa så kommer jag alltid ut med en fullsmockad påse… Men det ser ut som fina fynd, jag har inte läst sorgesång men däremot många andra av Siri och älskar hennes böcker!

    1. Ja, jag var duktig! Var nästan lite stolt faktiskt🙂 Siri hustvedts bok ser jag verkligen fram emot, läste ju the summer without men för ett tag sedan och älskade.

  2. Kan säga grattis till bokfynd! Jag har läst alla, utom Lang, och de är fina fynd. Siri är min favorit men JCO och Irving ligger inte långt efter. Härlig läsning du har framför dig!

    1. Ja, det kändes som ett fint utbud av författare jag fick med mig hem. Jag tror och hoppas att jag kommer gilla de här böckerna starkt! JCO och Hustvedt har jag läst böcker av tidigare, men Lang och Irving har jag ännu inte stiftat bekantskap med. Ser speciellt fram mot Lang då många bokbloggare pratar varmt om hennes verk.

Kommentera

