Hjälp mig med bra appar!

Förlåt att jag varit dålig på att skriva här på sistone, men nu råkar det vara så att jag fick en iPad i min ägo nyligen och det tog ett tag innan jag listade ut hur jag smidigast bloggar från den. Jag måste fortfarande lista ut hur jag ska få över mina kort från datorn (eller de jag tagit på kameran rättare sagt) så tills dess får ni stå ut med kort tagna på iPaden.

Jag har ingen iPhone, så Apples appar är nya för mig, så kom igen och hjälp en stackars nyfiken förvirrad okunnig flicka. Vilka appar är bra? Roliga? Nödvändiga? Intressanta?

14 thoughts on “Hjälp mig med bra appar!

  1. Stanza och Bluefire. Både till för böcker och med Bluefire kan du även låna e-böcker på bibblan. Världsbäst! Sen de andra bokapparna som Bokbabbel redan nämnt är också fantastiska🙂

      1. Om du gillar att läsa på natten så tycker jag att du ska testa. Båda apparna har ”nightreading” och ljusreglerare så ögonen inte tar stryk. Älskar att jag ibland kan ta fram den på natten och läsa utan att Herr Lingis ens märker det🙂

        1. Det kan jag förstå, men nu är det så att jag sover själv, och efter erfarenhet vet jag att jag inte blir sur om jag tänder klockan mitt i natten😉

Kommentera

