Gult kort Åsa!!

Jag har anammat min snälla sida ett tag och inte delat ut några gula kort, men nu kan jag inte i rättvisans namn hålla inne på det längre, nu åker det fram igen! Denna gången är det Åsa på bloggen Kafka på jobbet som tilldelas det. Jag vet att man inte ska kasta sten i glashus, men Åsa du har ju inte bloggat ALLS på JÄTTELÄNGE!! Nu får du allt sätta dig vid tangentbordet och skriva ner något, vad som helst, till oss stackars följare av din blogg som alltför länge fått vänta. Nej, skärpning Åsa!

2 thoughts on “Gult kort Åsa!!

  1. Oj, fan, förlåt. Jag har varit så långt borta i dimman att jag inte ens sett ditt gula kort. Men nu, nu är jag tillbaka, tror jag. Ska komma på något festligt sätt att hänga ut dig på min blogg nu bara…

Kommentera

