Listan med skräckfilmer växer

Jag vill tacka för alla tips jag fått på skräckfilmer! Alla har gått raka vägen upp på listan (som nu är uppdaterad) så kika gärna in där, men ni får gärna fortsätta att komma med tips. Det är jättekul att upptäcka filmer via er som jag kanske annars inte hade hittat på egen hand. Och som sagt, mitt svarta hål på området är rätt gigantiskt, så tipsa på även om de mest självklara filmerna.

Det kommer bli någon hyfsat stor filmbeställning snart känner jag på mig av någon anledning😉

Kommentera

