En skräckfilm är kommen

Tack för alla skräckfilmstips jag fick i kommentarerna till inlägget Skräckfilmsbonanza! Jag har tagit till mig alla och fick en stark vill ha-känsla för alla filmer. Jag kommer sammanställa de filmer som nämnts i ett senare inlägg, men om ni har fler tips får ni gärna ösa på :)

Igår hämtade jag ut ett paket där bland annat den här filmen ingick. Jag ser verkligen fram emot att släcka alla lampor i lägenheten (tonårsstyle), stänga av ljudet på mobilen, krypa ner i soffan och bara njuta!!

Det här inlägget postades i Alejandro Amenábar, bilder, bloggrelaterat, frågor, inköp, skräckfilmsbonanza. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till En skräckfilm är kommen

  1. Lingonhjärta skriver:

    Älsk! Tittade på den med Herr Lingonhjärta häromdagen och gav honom antagligen men för livet i och med att han inte sett den tidigare. Så bra, så bra! :D

  2. Monika skriver:

    Jag avundas dig. Den är verkligen bäst första gången :)

Kommentera

