Känner ni söndagslugnet?

Är det bara jag som älskar söndagar? Lugnet efter helgen och innan den nya veckan drar igång. Idag är det extra mysigt då jag haft en mycket trevlig eftermiddag hemma hos mamma där det bjöds på ett stort, gott och hembakat adventsfika. Nu sitter jag hemma och läser bloggar och twittrar med blåsten som viner utanför knutarna och regnet som slår mot rutan. Snart ska jag tända lite ljus, äta skinkmacka (självklart gjord på julskinka!) och titta på tv. För söndagar är även en fin tv-dag. Eller vad säger ni om The Big Bang Theory, The Walking Dead, Pan Am och kanske lite Law & Order: SVU? Sedan ska jag självklart fortsätta läsa Stephen Kings 11/22/63. Den är så bra! Egentligen är det ett under att jag överhuvudtaget gör någonting annat på dagarna…

Kommentera

