And so the story begins…

”I have never been what you’d call a crying man.”     (s. 1)

Ja, så börjar den.

11/22/63.

Och jag försvinner in i en läskoma…. NU!

12 reaktioner på ”And so the story begins…

    1. (Jag vet att du inte kan skriva med prickar, men fnissar ändå lite åt att du skrev hora… hihihi….)

      Ja, King-ruset är underbart! Tur att han har skrivit så många böcker 🙂

      1. Jag vet, det far mig sjalv att flina lite ibland! 😉

        Hittade precis en jag inte hade last i en lada jag fick av en svensk som skall flytta. YAY!

Kommentera

