En liten lägesrapport

Idag har jag städat hela lägenheten, tvättat en massa kläder, rensat hela min garderob och slängt massor (vilken befriande känsla!), diskat min disk och korrläst en text åt min kära syster. Nu blir det lunch (fiskgratäng…mmm…) och sedan blir det en stor mugg te och några timmar i soffan med Monica Alis Brick lane. Ja, jag håller fortfarande på med den, har inte blivit någonting läst i helgen när det varit fars dag och allt ju. Just det, pappa fick en stor present och sedan ett litet bokpaket. Det innehöll Släke, Niceville och En dag. Hoppas han kommer gilla dom! Gav någon mer böcker till sin pappa i helgen?

2 thoughts on “En liten lägesrapport

Kommentera

