Jag bara undrar…

…vilken ska man börja med?

5 thoughts on “Jag bara undrar…

      1. Jag har inte heller läst ut någon av dem men jag började (har kommit ca 50 sidor) med Freedom eftersom jag hört att den ska vara liiite sämre än The Corrections men ändå bra. När jag då har läst Freedom och gillat (vilket det känns som att jag kommer göra) så vet jag att jag har en ännu större läsupplevelse framför mig🙂

        1. Smart tänkt🙂 Men jag kommer nog lyda Annas råd på …och dagarna går. Hon menade på att man kan läsa dom i tidsordning, så blir det en skildring av Amerika före och efter 11 september. Det tyckte jag lät intressant!

Kommentera

