Spana in min nya header

Jag pratade om en ny bild till headern på bloggen. Efter timmar av att välja böcker, släpa med dom över halva stan, ta upp dom och arrangera på olika sett (något som verkligen inte är min styrka) och tagit kort på kort i olika vinklar, redigerat bilderna och slutligen gjort ett collage så är det fixat. Det har varit roligt och jag är nöjd med resultatet.

Utan min finfina syster som hjälpte till på vägen (nästan hela faktiskt) hade jag aldrig fått ihop det så här bra. (Hon har till och med tagit en del av korten.) Jag kan också garantera att jag inte hade haft det lika trevligt. Tack för all hjälp gumman! You’re simply the best!

8 thoughts on “Spana in min nya header

  1. Oj, så fint det blev härinne!😀 Verkligen originellt och headern blev ju hur cool som helst! Det är smidigt när besökaren ser direkt ungefär vilken smak bloggaren har.🙂

    1. Tack! Jag är mycket nöjd. Det här med bakgrundsfärger är dock en annan historia. Yiiiiseeees vad svårt det är att få till det snyggt.

      Allt för att förenkla vardagen för sina eventuella läsare🙂

Kommentera

