Vill du bli min kompis?

Så har då äntligen bloggen skaffat facebook. Ett litet steg för mänskligheten, ett stort steg för mig. Jag har ingen aning om vad jag gör och känner mig mest förvirrad och dum, men det ska nog lösa sig med tiden. Men ha gärna lite överseende med mig, jag har inte haft facebook innan privat heller, så jag håller på att lära mig det resten av Sverige redan kan. Sist men inte minst, eller hur är det man brukar säga 😉

Jag har redan några bloggar som vänner, men långt ifrån alla jag vill ha. Det äär lite svårt att hitta folk bara, i och med att jag inte alltid kan hela namnen på folket, så ni får väldigt gärna leta upp mig (jag heter Påhittade nöjen) så kan vi kanske bli vänner?

2 reaktioner på ”Vill du bli min kompis?

Kommentera

