Jag är så himla nyfiken!

Jag har länge velat se Inception. Ja, ända sedan jag först hörde talas om den. Efter det har jag hört väldigt blandade åsikter om filmen, vilket bara gjort mig mer nyfiken, och nu har jag äntligen filmen i min hand, och om inte allt för länge kommer jag själv ha en åsikt om filmen. Ska bli spännande att se vad den är.

(Är det någon som vet hur man fotar en film eller något annat med en blank yta för att slippa lampans reflektion och utan att man själv syns i reflektionen?)

7 thoughts on “Jag är så himla nyfiken!

  1. Det skulle väl vara att ta bilden lite snett från sidan, eller stänga av blixten om g går.
    Under Inception satt jag hela filmen och tänkte ”jag fattar inte, jag fattar inte, jag fattar inte” men i slutända gilade jag den ändå verkligen! Man får ha ett öppen sinne…..

    1. Jag har försökt det, men då syns ju lilla jag där i reflektionen. Eller kameran. Då tycker jag det här blir bättre🙂 Stänga av blixten var ett bra tips! Det ska jag prova nästa gång!

      Öppet sinne, uppfattat!

  2. Tyvärr gillade jag inte alls filmen. Jag fattade verkligen noll och till slut orkade jag inte koncentrera mig för att bry mig om handlingen överhuvudtaget. Den är ganska rörig och komplicerad (tycker i alla fall jag), så man måste verkligen vara på alerten!🙂 Hoppas att du gillar den i alla fall!

Kommentera

