Vill du spela wordfeud med mig?

Jag vet inte varför jag var så sen med att skaffa wordfeud. Antagligen för att jag inte visste om det skulle funka på min mobil. Tvärtemot hela världen har jag nämligen inte en iphone. Men igår bestämde jag mig för att prova, och det gick alldeles utmärkt och nu är jag fast. Redan. Älskar wordfeud! Jag älskar ju alfapet också, så det kanske inte var så oväntat, men när jag tog upp telefonen och började spela kunde jag inte sluta och timmarna bara rann iväg. Så nu undrar jag så klart vad ni heter på wordfeud så vi kan duellera. Efter att ha suttit och vridit och vänt på mitt namn med diverse siffror gav jag upp. Jag vill inte heta frida7261 eller något liknande, så jag använde mig av bloggens namn istället. Jag heter alltså pahittadenojen. Fråga gärna efter mig, eller skriv i kommentarerna här nedan vad ni heter så kanske vi kan spela ett parti eller två?

11 thoughts on “Vill du spela wordfeud med mig?

    1. Det har kommit en skitbra app till android market! Wordfeud Mastermind heter den. Den gör allt automatisk genom att hämta informationen från ditt wordfeudkonto. Hittar alla ord på alla språk och stöder random boards. Jag har spelat massa spel på svenska redan och vunnit alla.🙂
      Dessutom har jag provat ett fåtal spel på andra språk och där verkar jag vinna alla hittills.

      Länk: market.android.com/details?id=se.ballefjongberga.wfmm

Kommentera

