The Hour – nja…

Jag har sett ungefär ett och ett halvt avsnitt av serien The Hour, och jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker. Serien är väldigt snygg, och den har förutsättningar, men jag vet inte. Det känns som att den inte riktigt når fram. Jag bryr mig inte så himla mycket om vad de pratar om eller vad som kommer/kan hända. Vad säger ni? Är det någon som har sett längre? Är den värd att titta på? Blir det bättre eller är det här så bra det blir? För i så fall kommer jag faktiskt inte fortsätta titta. Finns alldeles för många andra BRA serier att titta på, för att inte tala om alla bra böcker det finns att läsa…

2 thoughts on “The Hour – nja…

    1. Jag kan redan nu medge att efter att sett klart den andra halvan av det andra avsnittet så tyckte jag genast att det blev bättre. Det började hända lite saker, vilket aldrig slår fel😉 Jag kommer absolut fortsätta titta på serien. I alla fall om den håller uppe en bra standard från och med nu. Spännande med en andra säsong, då måste den ha gått bra i England?

Kommentera

