Vad tycks?

Efter att ha blivit bjuden på en mysig utelunch med sjöutsikt (och sol och blå himmel) blev det en sväng till myrorna. Där hittade jag som vanligt många intressanta böcker. Eller vad sägs om:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Fyrmästarens dotter – Ann Rosman
  • Ät mig – Agnes Desarthe
  • Fallet Vincent Franke – Christoffer Carlsson
  • Stjärnornas tennisbollar – Stephen Fry
  • No logo – Naomi Klein
  • White tiger – Aravind Adiga
  • Öde – Christine Falkenland

Inte illa va!? Och gissa vad, jag blev bjuden på dom också. Och det är inte ens min födelsedag! Underbart. Mammor är verkligen något utöver det vanliga. Vet precis vad som gör en glad. Jag hade även fantastiskt sällskap (mamma och min syster) och vi hade det så där avslappnat och skönt. Ingen var stressad, ingen hade några måsten, utan vi bara satt och pratade och umgicks och åt och drack kaffe. Så mysigt! Tack för en mysig dag!

4 thoughts on “Vad tycks?

Kommentera

