Äntligen!

Jag har varit här på wordpress i några veckor nu och jag börjar vänja mig och sakta, sakta lära mig. Idag har jag gjort de sista större sakerna, nämligen flyttat över sidorna Litteratur av kvinnor och Litteratur av män från den gamla bloggen till denna. De skulle kanske behöva kollas igenom för att se vilka författare som borde läggas till, något ni gärna får hjälpa till med om ni tycker  någon saknas. Jag ser också nu när jag gått igenom listorna att det var ganska länge sedan jag läste någon bok som finns med på de här listorna. Jag ska försöka bli bättre på detta, då jag tror att  många av de böckerna är fantastiska, om än tidskrävande eller lite tunga emellanåt.

Kommentera

