Utseendet spelar roll

Sedan jag flyttade bloggen hit till wordpress har jag inte varit helt nöjd med bloggens utseende. Den har liksom inte känts tillräckligt mysig och bokig. Men nu är jag faktiskt himla nöjd! Headern kanske kommer bytas ut så småningom, men jag har den där tills vidare. Dels för att det inte är så himla lätt att få till en riktigt bra bild att ha där (och det finns en gräns på hur många timmar man kan lägga på en header innan man blir knäpp) och dels för att den är inspirerande för mig. (Det är ju min engelska olästa bokhylla.)

När jag nu tog ett kort på en öppen bok och lade till som bakgrund blev jag faktiskt helnöjd! Nu kan man inte ta miste på vad det är för blogg heller🙂

(Jag kan berätta för den nyfikna att boken som texten kommer ifrån är De vilda detektiverna av Roberto Bolaño.)

6 thoughts on “Utseendet spelar roll

  1. Jag tycker du har fått till det alldeles ypperligt härinne🙂 Och fina godbitar på bilden också. Jag ser flera böcker som väntar på mig också. Frey, Levy, Goodman, Tsiolkas …

Kommentera

