Koder är till för att knäckas

Jag börjar lista ut det här med wordpress nu och hur det fungerar med att pinga bloggen och andra saker. Tack alla för hjälpen! Men jag har en liten, liten fråga till, på twingly har jag ett litet konto för min blogg och där finns fönster man kan lägga in på bloggen. (Till exempel vilka som länkat till bloggen.) Jag kan för mitt liv inte reda ut hur jag ska lägga in html-koden på bloggen!? Har är det ju bara små fönster när man ska länka till någonting, och jag har försökt skriva lite olika saker från koden i de där fönstrena, men jag lyckas inte. Någon som kan hjälpa mig? Det skulle uppskattas! Och möjligen avvärja en implosion av något slag…

Uppdatering: Nu ser jag att det finns en widget där man kan lägga in html-koder. Problemet jag har nu (förutsatt att det är här man ska lägga in koden) är det tillägget man ska lägga in i slutet, efter en body-tag. De syns ju inte i den lilla rutan!?

Kommentera

