Rory läser / Jag läser

6 reaktioner på ”Rory läser / Jag läser

  1. >Jag har faktiskt följt din blogg ett tag nu och tycker om din blogg. Du är personlig och du uppdaterar din blogg ofta plus att den är jättefin!Roligt att du hittade till min också, och vad glad jag blir att du tyckte om den. Tack 🙂

  2. >Jag har bara öppnat den och tjuvstartat lite. Jag fick den i fredags och jag måste verkligen läsa ett par andra böcker innan jag riktigt går in i denna, men jag är fascinerad av Sylvia Plath, läste nyligen Glaskupan som jag älskade, läst några dikter, och den här verkar bra än så länge. So far so good 🙂

Kommentera

