En teaser om vad som komma skall

Håll i er nu! Sätt er gärna ner. Om inte tar jag inget ansvar för vad som kommer hända!

*trumvirvel*

Idag kommer det dyka upp en recension på bloggen! Jag veeet! Det var så länge sedan sist, men nu är jag igång igen :)

Det kommer även snart ett inlägg om klassiker som ska läsas. Jag är ju med i utmaningen klassikersommar, men jag har även lovat mig själv att läsa klassiker hela året, så förhoppningsvis blir det fler än de tre som ingår i klassikersommarutmaningen. Jag lovade mig själv samma sak förra året och det gick sådär (inte alls faktiskt…) men i år ska det bli av! Nu är jag laddad!

Lämna en kommentar

Filed under klassiker, lägesrapport, läsutmaning

Kommentera

