Instagram!

Nu för tiden finns jag även på instagram. Jag heter frida_pahittadenojen. Följ mig gärna där, men framförallt, skriv gärna här i kommentarerna vad du heter så jag kan följa dig. Måste säga att jag gillar instagram mer än Facebook. Inte lika mycket som twitter dock! Eller bloggar, bloggar är en himla bra uppfinning. Men roligt är det med instagram! Känns inte lika fejk som Facebook kan göra ibland.. Ja ja, hursomhelst, hoppas vi ses där :)

Det här inlägget postades i instagram. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Instagram!

  1. boktrollet skriver:

    Jag heter LenaC89

  2. Åsa skriver:

    Letar upp dig fär – jag heter bkiddo75 :)

Kommentera

