Härlig respons

Vilken härlig respons jag fick på mina elva snabba bokfrågor. Jag tänkte att det inte skulle vara typ någon som svarade då den utmaningen har cirkulerat ett bra tag i bloggvärlden nu, men jag hade fel. Jag gör så att jag länkar till er som svarat här, så har jag alla svar samlade, så här kommer era svar på mina 11 frågor:

Bokbabbel
Bokstävlarna
Ordblogg.xpediton.nu
…och dagarna går
Bokcirkus!
Dark places
Fiktiviteter

Uppdatering, fler svar:

Lyrans noblesser

Har jag missat någon som har svarat? Hojta till i så fall så skriver jag in den bloggens svar i listan också. Det har varit väldigt roligt att läsa era svar och jag har fått många fina boktips. Tack!

Det här inlägget postades i bloggrelaterat, frågor. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Härlig respons

  1. Jag kommer svara inom några dagar!

Kommentera

