Några ändringar…igen

Jag har ändrat på bloggens design. Igen. Det är svårt att få till  det perfekt, plus att det är roligt med lite ombyte ibland. Tyckte den förra designen var väldigt ljus, och att det kanske blir bättre med något lite mörkare till hösten/vintern.

Säg gärna vad ni tycker och om ni saknar något på sidan. Bilden kommer kanske bytas snart (måste bara få ihop någon bättre först) och jag har problem med bakgrundsfärgen, tycker alla ser konstiga ut, så för nu får det vara den som var inställd från början, så om färgens byts flera gånger idag, är det bara jag som provar lite olika alternativ.

Uppdatering: Har ändrat bakgrunden till rosa. Tyckte det blev rätt bra.

Uppdatering nr 2: Hittade den här bakgrundsbilden som jag inte tyckte passade så bra med mitt förra tema, men nu fungerar det bättre. Eller? Vad tycker ni?

Det här inlägget postades i bloggrelaterat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Några ändringar…igen

  1. Helena skriver:

    Snyggt! Tycker det är lite kul att vi (och Bokbabbel) har samma tema/grunddesign men att våra bloggar ändå ser så olika ut :) Och så gillar jag att du har så himla många bra böcker i din header!

    • Frida skriver:

      Tack! Ja, jag tänkte också på det, att de ändå ser väldigt olika ut, men ändå är alla fina.

      Nu vankas det ny bild på sidhuvudet i dagarna. Min älskade syster kommer imon och så ska vi se om vi kan få ihop någon snygg bild. Jag lovar att göra mitt bästa att den bilden också kommer innehålla många bra böcker, några från bilden ovan kommer nog att återanvändas :)

      • Helena skriver:

        Jag är nöjd med nya headern också, många fina böcker även där ;) Blev också påpassligt påmind om att jag vill läsa (och därför köpa) The Poison Tree…

        • Frida skriver:

          Vad kul att du gillade! Jag är själv ganska nöjd faktiskt :) Böckerna inspirerar mig också. En del har jag läst, en del inte. Tycker det blir lite tråkigt när jag bara använder böcker jag redan läst. Det blir alltid roligare när man mixar till det lite ;)

  2. Ping: Spana in min nya header | Påhittade nöjen

Kommentera

